CORUPȚIE
Flota

Primul lucru pe care îl face Daniel Morar după numirea sa în funcţia de procuror şef al Parchetului Naţional Anticorupţie este să rezolve Dosarul Flota, mai precis să tergiverseze şi apoi să claseze acest dosar care se referea la faptele de mare corupţie ale fostului ministru al Transporturilor, Traian Băsescu. Prin rechizitoriul PNA din 9 august 2004, fostul ministru al Transporturilor, Traian Băsescu, fusese trimis în judecată, alături de alţi 78 de inculpaţi, pentru un prejudiciu de peste 300 de milioane dolari cauzat prin înstrăinarea frauduloasă a 16 nave ale Companiei de Navigaţie Maritimă Petromin SA în anii ’90.

Dosarul flota.
Scurt istoric

Dosarul Flota a fost deschis în anul 1997 şi a fost instrumentat mai intai de procurorii de la Parchetul instantei supreme, apoi de PNA, actualul DNA. Pe 20 mai 2003, dosarul a plecat de la procurorii Parchetului de pe linga Inalta Curte de Casatie si Justitie la Parchetul National Anticoruptie.

Dosarul Flota.
Rechizitoriul

Procuror şef secţie Vasile Drăghici – Secţia de combatere a corupţiei şi procuror Ioan Oţel, de la PNA Bucureşti. Examinând actele, lucrările precum şi probele administrate în dosarul nr. 20/P/2002, al Parchetului Național Anticorupție București, privind pe BĂSESCU TRAIAN, director general al Inspectoratului de Stat al Navigației Civile.

Cum a scăpat președintele Băsescu de dosarul Flota

În 20 aprilie 2005, are loc la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie ultimul termen din Dosarul Flota la care participă Traian Băsescu. După şedinţa de judecată , preşedintele Traian Băsescu îi acuză pe procurorii care se ocupaseră de dosar, Vasile Drăghici şi Ioan Oţel, că au falsificat probe şi că întregul dosar a fost o comandă politică.